Subject: Lääne-Harju vallas Vasalemma alevikus Jaama põik tänava ja „MEIE“ kaupluse parkla laiendamise projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 14:42:18 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Asko Reimus <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 21, 2025 2:18 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW:   (TEED-226444) Harju maakonnas, Lääne-Harju vallas, Vasalemma 
alevikus Jaama põik tänava ja „MEIE“ kaupluse parkla laiendamise projekt

Tere,

Lisasin IKÕ joonise ja saadan uue projekti kausta.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 13. august 2025 10:43
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject:   (TEED-226444) Harju maakonnas, Lääne-Harju vallas, Vasalemma 
alevikus Jaama põik tänava ja „MEIE“ kaupluse parkla laiendamise projekt

Tere,

Teie taotlus "Harju maakonnas, Lääne-Harju vallas, Vasalemma alevikus Jaama 
põik tänava ja „MEIE“ kaupluse parkla laiendamise projekt" on töösse võetud 
ja sellega tegeleb Merike Joonsaar.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet